ul. Królowej Jadwigi 12
Dąbrowa Górnicza

Wycieczka do Krakowa

Pierwszym punktem podróży było Muzeum Lotnictwa Polskiego. Na samym początku zaskoczyło nas jak wielu turystów odwiedza to miejsce. Parking był cały przepełniony. Natknęliśmy się nawet na kamery telewizyjne! Udało nam się zobaczyć krótki film o początkach lotnictwa w Polsce, używane w lotnictwie sprzęty, jak również autentyczne modele samolotów, myśliwców, helikopterów, i innych maszyn latających. Mieliśmy także okazję wejścia do środka jednego z samolotów, co było bardzo ciekawym doświadczeniem. Spotkało nas duże szczęście, bo akurat tego dnia pogoda spisała się na medal, więc z ochotą spacerowaliśmy po otwartym terenie muzeum. Pojechaliśmy później do centrum Krakowa, gdzie integrując się z rówieśnikami czekaliśmy na główną atrakcję wyjazdu. Wyczekiwana przez wszystkich komedia „Boeing Boeing” wywołała wielki entuzjazm wśród uczniów. Sztuka opowiadała historię Maksa, który idealnie organizuje swoje życie według grafiku jego trzech kochanek- stewardess. Sprawa jednak się komplikuje, gdy godziny ich lotów zostają zmienione. Kobieciarz, jego przyjaciel i gosposia robią wszystko, żeby tylko nie dopuścić do wspólnego spotkania kobiet. Spektakl wzbudzał gromkie śmiechy na sali i otrzymał wielkie brawa. Pokazał widzom do czego prowadzi niewierność w zabawny i zajmujący sposób. Zostawił po sobie wiele wspomnień i refleksji, którymi wspólnie dzieliliśmy się na następnej lekcji polskiego. Wycieczka dała nam szansę na odprężenie się po pierwszym miesiącu nauki i dodatkowo poznanie wielu ciekawych faktów, które w przyszłości pomogą nam na przedmiotach zawodowych. Mimo, że wróciliśmy z niej późno, każdy miał uśmiech na twarzy i był zadowolony z dobrze spędzonego czasu.